hugo blev den rätte !

tjeeenare där hemma !
sitter här , har precis kommit hem ifrån skolan ! idag hadde vi inget speciellt tror jag iaf (?) jusste, fick nyss reda på att HUGOOOO , blev den rätta för linda rosing . joo, jag tycker att dom passar väldigt bra, själv så ttyckte jag att  hugo var jätte söööt ,!  kommer bild needan.... JAG VILL BARA SÄGA ATT JAG HAR SUPPERDUPER TRÅKIGT, haha. kanske inte så intressant .... jusste jag måste berätta vad jag har fåått ochså, (trummelvirvel) ....... en liten vit bärbardator!
YYYESYESS ! jag är super lycklig med den, bara att skärmen kanske inte är så stooor men man ser ju ändå ? (a)
har någon annan mer än jag en liten bärbar datoor ? MEN KOMMENTERA DÅ (:! haha, mamma har på rxfm , så jag sitter här å bloggar sammtidigt som jag lyssnar på musiik!  seenare idag  , ska jag till donken med massor av kompisar :)
men har absolut inget att säga , men ni får ha det gött. puuuuuussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0