elsa svensson , in my heart .

tjaaaaba :)
just nu sitter jag här med elsa.
vi sitter just nu bara lite vid datan.
hon ska hem och äta middag vid fem,
då jag ska iväg till tjejgruppen.
idag har jag inte gjort så himla mycket ,
förutom att vart med elsa.
vi träffades inte så mycket i skolan så
 vi bestämde oss för att träffas!
vi har faktiskt haft det riktigt roligt.
jag har försökt att övertyga henne med att kolla på barhemmet.
men hon vägrade, haha , en liten fegis är hon väl.
och hon kallar mej för förulv, ni vill inte veta varför?
vi är lite flamsiga när vi är. :)
haha , men nu ska vi hoppa i min säng .
ha det bäst. och jag älskar elsa mest. HAHAH det rimmar!
( vem har sagt att jag inte har humor och att jag inte kan rimma ? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0