en ny början.

har gjort en ny blogg, som ni ser , jag tar det lite seegt i början .  hoppas jag trivs .
idag har jag tillbringat dagen hemma och själv . sen drog jag ner till skokanonen
 och kollade skor, hittade ett par vita . rätt så fina tycker jag . har tyvärr ingen bild
på dom men jag kanske hittar inne på google ? men jag hoppas verkligen att
det går bra med bloggen, och att ni kikar in lite då och då :) annars blir det
ju inge roligt utan en kommentar ,  hihi . gårdagen tillbringade jag med mia, moa
och bea . rätt så kul :) men så hadde jag mia och moa tänkt att kila ner till flygis
men bea ville tyvärr inte, så hon drog hem . och vid flygis satt vi och skrattade
as mycket (: men jag har inte så mycket att säga men pusss på er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0