i love so mutch friend,


                  
                                             ursäkta bilden

tjeeenamors, !
kom precis hem från stockholm, å har shoppat klart.
allting är inte på rea lämgre ;'( haaha, men ändå jag
köper iaf grejjer som jag diggar (a) hihi . ah men jag
har sovt i stocholm sen i tisdags hemma hos min faster
å idag så blev det ingen heron city. menmen... kanske
någon annan gång ? aaja ,idag blire elsa (:! längtar
hon ska vara bara åka å handla me sin mamma
å sen blir hemma hos mej, med film å myyyyyyyyys.
på måndag äre skola, å på tisdagen efter så får jag
spruuta,! uuusch jag längtar inte alls då. jag hatar spruta
hahhaaahah, men jaja. jag måste kila iväg ni men ha
det en braaa dag ¨å kväll., eller man kan säga kväll

Kommentarer
Postat av: Emmasvenssonn

haha omg bilden nicole <3:)

2009-03-05 @ 09:30:10
URL: http://supersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0