blev inte så stort inlägg dåe igen :(

tjeeeeeena igen !
det har typ inte hänt något speciellt idag då. bara att jag leila å julia stack till flygis å typ handlade godis, sen stack vi till fg (fritidsgård) där lyssnade vi typ på musik å körde wii ! roligteroligt HAHA (a) i flyygis köpte jag typ risi frutti å choklad *AMIGO* älskaälskaälska haha !:D sen tyyyp lyssnade vi på musik å sånt. har typ inget bra att berätta direkt . men kommer typ lägga ett kort inlägg senare och det kommer typ bli frågor eller typ asså vem som bär klänningen bäst ? läängtar hah. så det kanske kommer senare . jusste jag pressar ochså en låt som heter

Pussycat Dolls feat. Snoop Dogg - Bottle Pop - PCD 2008 lyssna hjärna !

byyyye !


Kommentarer
Postat av: Bea

HAHA , men åååh denlåten har jag tröttnat på pressade den förrut <3333333

2009-03-18 @ 17:33:40
URL: http://alltidbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0