funderar på en header...?

tjeeena där hemma (a)
dagen tillbringades med mia å leila.
vi hadde det as myysigt. hihihi !(a)
först så kom leila å mia till mormor
som bor på lommarn. sen gick vi ut
så vi bestämmde oss för att gå till
lommarbadet, å gå på isen haha,
jag erkänner det var läskigt :D!  hih
menmenn... så jag tog lite kort som
kommer nedanför . å sen gick vi till
coop, å drack energi drink. ah men
så gick leila hem, å gick alla andra
hem.. aja ni får ha det en myssig kväll
men en grejj till, bilderna blir åt fel håll
å så lägger jag inn lite senare  men
pussssaaaaar till er alla.



Kommentarer
Postat av: Jonas [Tips & Trix]

Svar: Hej Nicole!



Som jag skrev i mitt senaste inlägg är detta något jag funderar på för tillfället, speciellt som en uppstart för mitt nya företag.



Du kan väl skicka ett mail till mig med lite tankar och idéer, så kan vi se vad jag kan ordna?

2009-03-04 @ 20:01:22
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/
Postat av: Jonas [Tips & Trix]

Svar: Mailadressen kommer ju med automatiskt med alla kommentarer jag skickar ;) Står efter namnet som länkar till min blogg, inom parantes..



Nu har jag addat dig på msn åtminstone..

2009-03-04 @ 21:24:50
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0